Monday, October 10, 2016

Wat is die beste opsies handel boeke

Beste Trading Boeke Skep handel sukses het ook uit baie hoeke te kom. Wanneer ek gevra oor wat opsie handel boeke om te lees, sy ingewikkeld. Met dit in gedagte, hier is my lys van aanbevole handel boeke. Boeke op Options Trading Opsie wisselvalligheid en pryse - Natenberg Dit is my go-to bespreek vir nuwe opsie handelaars. Natenberg doen 'n goeie werk te verduidelik opsie handel deur die lens van wisselvalligheid, wat 'n perspektief baie dont dink oor wanneer hulle begin om opsies handel. Dit het ook die volledige lys van basiese opsie-strategieë en tegnieke wat verband hou met hulle. Enigiets deur Jeff Augen is 'n lees werd. Hierdie spesifieke teks gaan 'n bietjie meer in die nare stukkies opsies trading-- naamlik die definisie van wisselvalligheid en bestuur van ambagte. Dit gaan 'n bietjie meer in die kwantitatiewe span, wat pret kan wees as jy jou pad ken om te presteer of R. Is jy gereed om weg te gaan die haas gat Sinclair het 'n ton van swaar wiskunde, saam met die werklike wêreld voorbeelde. Hierdie boek bring insig in hoe verskansingsfondse en afgeleide lessenaars eintlik die opsies mark te speel. Daar is 'n goeie hoofstuk oor hoe om jou ambagte behoorlik te beplan, en 'n verrassende hoeveelheid insig handel sielkunde. Dit is die Bybel van handel opsies. Die moeilik om te kry deur middel van en soms artikels gewoond is van toepassing op jou handel styl, maar sy groot byderhand te hê as 'n verwysing, veral as jy 'n langer tydperk termyn in gedagte. Ek didnt regtig wil hierdie een op die lys, want ek dont dink dit dien handelaars baie goed. Maar sedert sy 'n vereiste teks vir baie kollege klasse, sy goed om te weet oor it-- jy die perspektief van al die MBA youll word handel teen sal kry. Boeke op Markte Edwards en Magee is die finaal bron vir tegniese ontleding. Dit gaan verder as die patroon en verduidelik die onderliggende vraag en aanbod dinamika. Hierdie boek is in sy 8ste uitgawe, wat die uithouvermoë van die inhoud wys jou. EBTA sal evrything jy net geleer met Edwards en Magee neem en skeur dit af. Hierdie boek toon dat daar 'n ton van Pseudo Science verbonde aan tradisionele tegniese ontleding, en patrone moenie altyd 'n statistiese rand. Hierdie boek sal jou leer hoe om 'n voorsprong in die mark behoorlik te kry. Om eerlik te wees, ek was regtig ongemaklik lees van hierdie boek as wat ek doen te inkorporeer TA in my trading-- as enigiets wat ek het nou 'n respek vir wanneer patrone misluk. Die bedrag van kafeïen ek nodig het om hierdie boek te lees kan 'n klein dorpie in Bhoetan doodmaak. Maar hierdie een wat jy moet lees as jy verstaan ​​hoe ruil bedryf. As jy op alle handel in 'n korter termyn tydperk hierdie sal jy insig nie gevind in enige ander boek oor hoe die mark werk gee. As jy wil om te leer oor die markte uit die oogpunt van 'n stut firma, sal Bella jou te gee wat jy wil. Daar is 'n ton van wysheid op hierdie bladsye, en baie van die verhale om hierdie 'n maklike lees. Daar is 'n baie min inligting daar buite op die kuns van die band lees, en OGT sal jy 'n verduideliking van hoe dit werk gee. Ek glo een van die mees onderbenut vorme van analise is die mark profiel. Dit is 'n donker kuns, en daar isnt veel literatuur oor dit. Maar hierdie boek is 'n moet lees. Dit is 'n stryd om te lees by tye, maar ek sien dikwels hoofstukke elke nou en dan om die kort termyn mark verstaan. Dit is die tweede boek wat jy moet lees op die mark profiel en sy 'n bietjie meer up to date in vergelyking met ma. Daar is 'n bietjie meer integrasie met nuwer gedrags - finansies goed en neuroeconomics. Ernstig, moet jy verstaan ​​veiling mark teorie as jy wil om te leer om handel. Die setups is 'n bietjie verouderd, maar dit het 'n spesiale plek met my soos dit my eerste keer om afgeleides handel. Dit het 'n bietjie van alles, insluitend 'n paar handel Psig, die ontleding van die bosluis, en dag / swing handel setups. Trading Sielkunde Boeke As jy havent lees enigiets deur dr Brett jy doen jouself 'n slegte. Ek is mal oor hierdie boek, want die skrywer kom uit 'n agtergrond van Kliniese Sielkunde fokus op 'n hoë-presterende individue. Die staaltjies maklik crossover in die handel gebied, en jy kan baie van die insigte oor jouself en jou handelaar profiel. Behandel hierdie boek soos 'n dagstukkies. Dr. Brett slim gebreek het die boek in 101 lesse. Lees een les per dag en kyk hoe jy dit in jou handel kan implementeer. Voortdurende, inkrementele selfverbetering sal wonders doen vir jou prestasie. As jy al ooit die beste manier om jou prestasie te spoor wou, sal jy dit hier leer. Die boek handel oor die konsep van R-veelvoude, wat ek glo is van kritieke belang vir handelaars en beleggers om te verstaan. Tharp fokus nie op die individu setups maar hoe om dit te benader vanuit 'n risiko te bestuur. Hierdie een lyk altyd opdaag op lyste. Dit is 'n groot naweek gelees dat kan kry jy gemotiveerd om op die mark weer te neem, en hoe om te kry in die regte handel staat. Hierdie boek sal jou vertel 'n ton van die dinge wat jy reeds weet, maar wat jy nodig het om anyways hoor. As jy probleme te definieer en die aanvaarding van risiko het, is hierdie boek vir jou. A senuweeagtig, fatalistiese, pessimisties persoonlikheid is nie die regte soort profiel wat jy wil as 'n handelaar te hê. Hierdie briewe van Seneca het my geleer hoe om ewekansigheid te aanvaar, te omhels risiko, en fokus op die dinge wat belangrik is in my lewe is. Boeke oor Performance 'N goeie manier om 'n beter by die markte te kry, is om te sien hoe ander raak groot in ander velde. Daar is 'n ton van parallelle, en hierdie boek gee jou die stappe wat nodig is om groot geword in 'n handel. In-diepte praktyk, self-regstellende foute, en behoorlike afrigting is die ware sleutels om talent. Het jy al ooit gevoel vreugde terwyl die handel Jy is ten volle gedompel in die mark en in 'n toestand genaamd Flow. Hierdie boek gaan in die psycholgoical komponente van vloei en hoe om daar te langer te bly. Om in Flow tydens die handel verhoog aansienlik jou prestasie. Hierdie boek deur Michael Bigger is wat my laat vloei lees in die eerste plek. Dit is 'n vinnige lees en dit gaan oor hoe om behoorlik te kry in die geestelike toestand te ontwikkel as 'n handelaar. Soos die titel sê, kan handel 'n baie kreatiewe poging wees en hierdie boek sal jou wys hoe. Ek was 'n bietjie huiwerig om hierdie een op hier. Im 'n kaart wat lid van die kultus van Tim Ferriss, en ek dont mind sê dit. Wat is goed oor hierdie boek is dat dit fokus op opheffing. 80 van jou handel winste sal kom uit 20 van jou vermeende markinligting. As jy fokus op wat 20 en verwyder al die vreemde dinge Kommentaar hierdie item is gesluit. chilibelle 4 jaar gelede Goeie lys dankie vir die tyd geneem het om dit te sit togetherBest Opsie Boeke Opsie Trading Boeke opsie handel boeke kan 'n groot bron van kennis en 'n noodsaaklike toevoeging tot enige trader39s biblioteek. Mark moordenaar Mentorskap Inc. recomends die volgende opsie handel boeke. Trading Opsie Grieke deur Dan Passarelli Trading Opsie Grieke is hersien deur top kundiges op opsie handel boeke. Lees die resensies hier. Lees Johannes A Sarkett39s boekresensie van Handel Opsie Grieke. Lees Tom Aspray39s boekresensie van Handel Opsie Grieke. Die mark Taker39s Edge deur Dan Passarelli quotWhat ek graag oor Dan39s boek is dat it39s duidelik hy isn39t net wat jy vertel hoe om handel te dryf, he39s jy vertel hoe hy handel dryf. There39s altyd 'n groot verskil tussen dié wat handel te leer uit 'n akademiese oogpunt en diegene wat verhandel en het die vermoë om te loop beleggers stap vir stap deur die handel. Vir my geld wat ek soek altyd en raad van dié wat loop jy die pad en Dan Passarelli het die walkquot Jon Najarian, medestigter Trademonster Al hierdie opsie handel boeke kan gekoop word by Amazon of ander aanlyn-boek sellers. PRESENTING die heel beste OPSIE gestap TRADING bOEKE Dankie vir jou belangstelling in jou finansiële sukses - Trouens, een van die kenmerkende van elke suksesvolle mense is hul belangstelling in lees nuttig, relevant boeke. Ek ook, moet my huidige sukses grootliks toe te skryf aan 'n groot lyn van die beste opsie handel boeke wat ek langs die pad gelees het. Hier sal jy die opsie handel boeke wat ek gelees het en die vlak van opsie handel kennis wat hulle aan sodat jy nie weer soek deur die hooi stapel vir die goue naald relevant is te vind. --- Jason Ng. Hoof Opsie Strategist, Meesters O Equity Batebestuur Jy is 'n beginner wanneer jy gehoor van opsie handel, maar het nog nooit enige kursus oor opsie handel geneem nie hê dat julle opsie handel begin vir die regte of dat jy handel opsies begin, maar het heeltemal geen idee hoe hierdie hele ding regtig werk. Hierdie opsie handel boeke sal julle leer wat opsie handel is, wat dit kan doen, die basiese strategieë en wat aanlyn opsie handel is alles oor. Hierdie boeke is moet lees vir almal wat wil om handel opsies te begin. Aftree Young, aftree Rich deur Robert Kiyosaki Dit is die boek wat het my begin op opsie handel. Alhoewel dit nie 'n opsie handel boek per se, dit het 'n hoofstuk oor opsie handel wat dit op 'n manier dat volledige amateurs byna dadelik kan verstaan ​​verduidelik. Op die top van net opsie handel, sal julle baie belangrik en inspirerende geldmaak wenke wat bewys is in my eie lewe tot dusver vind. Meesters posisie. 05/04 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 05/03 Stars Grondslae van die opsies mark deur Michael Williams Synde 'n baie objektiewe persoon, hierdie opsie handel boek regtig my oortuig het deeglik. Dit is letterlik 'n handboek oor opsie handel wat jy leer alles wat daar is om te weet oor opsie handel. hoe opsies werk, hoe opsie posisies werk, hoe die Grieke werk, hoe gaan dit met opsies verhandel, wat die markte beskikbaar en meer en meer. 'n moet lees vir almal wat moet beslis weet wat hulle doen voor die aanvang van opsie handel. Meesters posisie. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 sterre High Yield Gedek Oproepe deur mnr Oppie Gedek oproepe is beslis die nommer een beginner opsies strategieë ooit die waarheid te sê, meer ghoeroes leer oor gedek oproepe as enige ander opsies strategieë wat ooit bestaan ​​het. Nou, met hierdie eenvoudige metode geleer in hierdie boek, kan jy begin handel gedek oproepe vir 20 tot 25 wins elke maand met min risiko glad Ja, dont miss maak honderde of duisende dollars hierdie maand Hierdie 29,90 eBook terug sy prys manifold onmiddellik Ek gebruik die metode wat in hierdie boek vir my bedekte oproep skriftelik sowel en ek is seker jy sal 'n vaardigheid wat jy kan voordeel trek uit vir die lewe wat dit gebruik sowel Meesters Ranking leer. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 05/05 Stars Belegging Online Vir Dummies deur Kathleen Sindell Trading aanlyn is werklik die pad om te gaan vir die moderne opsie handel. Daar is baie voordele, insluitende, in staat is om handel te dryf van oral in die wêreld, outomatiese funksies wat u opsie ambagte meer akkurate maak as enige menslike makelaars totale beheer van jou keuse ambagte op die klik van die muis as kan verrig en en wanneer jy wil om. opsie Trading het aanlyn my toegelaat om die Amerikaanse markte handel te dryf en om presies te handel strategieë uit te voer vanaf enige plek in die wêreld. Hier is wat dit is alles oor van hierdie maklik om te boek te verstaan. Meesters posisie. 05/04 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 Stars Trading vir 'n lewe deur Alexander Elder Dit beste opsie handel boek is byna die belangrikste beginner boek wat ek ooit gelees het en ek beveel dit sterk as 'n moet lees vir almal opsie handel beginners. Hierdie boek raak op die belangrikste aspek van opsie handel. die handel sielkunde Ja, al te dikwels, amatuers misluk nie omdat die metode wat hulle volg, is gemeen, maar dat die manier waarop hulle reageer op die manier waarop die mark beweeg maak hulle voer rampspoedige beweeg. Bemeester jou gedagtes voor die bemeestering van die mark Meesters Ranking. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 sterre Jy behoort aan die intermediêre vlak as jy opsies voor, maar sonder enige spesifieke kennis oor hoe om te kies of aandele analiseer het verhandel. Jy is nog steeds op soek na 'n metode van opsie handel wat jy as jou eie kan neem sodat jy konsekwent kan baat. Die opsie handel boeke hier stel jou bekend aan tegniese en fundamentele analise, verskillende style van die handel die mark soos tendens volgende en meestal belangriker, die kandelaars metode wat die manier waarop ek handel revolutionalised. Winsgewende Kandelaar Trading deur Stephen Bigalow Dit is beslis die opsie handel Boek wat die manier waarop ek handel heeltemal revolutionalised. Dit stel jou bekend aan die konsep van kartering gebaseer op wat ons Japannese Kandelaars noem. Dit leer jou alles oor die rede waarom kandelaars werk, wat beteken sein en hoe dit alles werk met opsie handel. 'N definitief opsie handel boek wat toon waarom kandelaars is steeds een van die mees algemeen gebruikte kartering metode wat gebruik word deur fondsbestuurders. Meesters posisie. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 sterre Tegniese Trading Tactics deur John Persoon Dit is nie 'n opsie handel boek per se, maar dit stel jou bekend aan een van die 2 gesigte van handelsvoorraad mark. Tegniese ontleding. Beide tegniese en fundamentele analise het sy plek in die aandelemarkte en die opsie handel markte. Beide aspekte het sy voor - en nadele. Dit en die volgende boek sal jy 'n basiese oorsig van die tegnieke wat gebruik word deur beide gesigte van die munt te gee en laat jou toe om te besluit wat vir jou werk. Persoonlik, ek is 'n stoere tegniese opsie handelaar en het my handel metodes ontwikkel op grond van tegniese ontleding. Meesters posisie. 05/04 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 sterre Die Nuwe Buffettology deur Mary Buffett Dit is 'n boek oor die metodes van die meester fundamentele ontleder van die wêreld. Mnr Warren Buffett. Dit is 'n boek saamgestel deur sy skoondogter gebaseer op die private lering wat hy aan sy familie. Sy kennis is die toonbeeld van die ander kant van aandelemark analise. Fundamentele ontleding. Dit is 'n boek wat beslis jou oë oop te maak vir die rede waarom fundamentele ontleding is so nuttig in 'n lang termyn opsie handel. Meesters posisie. 05/04 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 sterre Options as 'n strategiese belegging deur Lawrence Mcmillian Dit suiwer opsie handel boek neem opsie handel kennis na die volgende vlak vir ervare opsie handelaars. Jy kan leer hoe om opsies te gebruik as deel van 'n algehele portefeulje sal wees en ook help om jou eie handel stelsel te ontwikkel. Dit breek ook baie van die immuun mites van opsie handel en leer jy die ware wetenskap opsie handel. Hierdie opsie handel boek is 'n moet vir enigiemand wat ernstig is oor handel opsies vir 'n lewe. Meesters posisie. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 05/04 Stars Trend Na deur Micheal COVEL Hierdie boek stel jou bekend aan die handel metode wat die meeste gebruik word deur verskansingsfondse. Tendens aanleiding. In hierdie goed nagevorsde boek, sal jy leer oor hoe die toepassing van die wetenskap tendens volg, lees oor 'n hoë profiel suksesvolle tendens volgelinge soos Ed Seykota en ook hoe om sagteware te gebruik om backtest en stres toetse uit te voer. Sedert die markte nie konsekwent voorspel kan word, na aanleiding van dit is die beste manier om te gaan en hierdie boek vertel jou hoe om dit te doen. Meesters posisie. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 05/04 Stars Options Made Easy deur Guy Cohen hierdie opsie Trading Book gaan in elke enkele opsie strategie bekend aan die mense en dan toets hulle een vir een op grond van die betroubaarheid en risiko / beloning verhoudings. Dit is 'n goeie boek te lees voordat jy jouself oortuig wat werk en wat nie die geval is. Guy Cohen spesifiek bepaal watter strategieë hy wouldnt implementeer in hierdie boeke. Meesters posisie. 05/04 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 4.5 / 5 sterre Star Trading System deur Meesters O Equity Hierdie opsie handel boek is beslis die eerste keer 'n hedge fund bestuurder sal in die openbaar bekend en leer sy eie keuse handel metodes om die wêreld. Dit is 'n tegniese opsie handel stelsel wat gerugsteun deur 30 dae van persoonlike live chat opleiding met my. Hierdie opsie handel stelsel leer jy hoe om te skerm vir voorrade met behulp van ons eie formules, hoe om die regte opsies te kies, hoe om 'n handelsmerk te voer en hoe om winsgewend te verlaat, konsekwent. Dit is 'n moet vir enigiemand wat ernstig is oor die maak van 'n voltydse lewende deur opsie handel. Meesters posisie. 05/05 Stars Jy behoort aan die gevorderde vlak as jy is die handel opsies vir 'n rukkie en wil meer oor hoe om risiko en jou opsie handel portefeulje te bestuur leer. Portefeuljebestuur Formules deur Ralph Vince Hierdie boek is 'n moet vir alle gevorderde opsie handel entoesias. Elke opsie handelaar moet 'n punt kom na die leer van 'n betroubare manier om opsies handel waar jy sal begin om te wonder hoeveel geld in elke posisie te sit Hoeveel geld te wy aan elke strategie Hierdie boek gee jou 'n wetenskaplike manier om te bepaal hoe om te bestuur jou portefeulje. Meesters posisie. 05/05 Stars Gemiddelde kliënt Ranking. 05/04 Stars Hedge Fund Risiko Fundamentals deur Richard Horwitz Dit is baie moeilik vir fondsbestuurders soos ek om 'n standaard van prestasie vir prestasiemeting sowel as 'n wetenskaplike manier om 'n afgeleide portefeulje saam te stel stel. Alhoewel dit nie 'n toegewyde opsie handel boek, dit gee my 'n uiters kosbare insig in risikobestuur en portefeuljebestuur. Hierdie boek het my aan baie nuttige verhoudings en formules wat ek kan gebruik om die mate van risiko in my portefeulje te meet en het vir my 'n nuttige sagteware wat ek nou gebruik om die winsgewendheid en risiko van my handel strategieë te evalueer. 'N moet lees vir veteraan en elite opsie handelaars. Meesters posisie. 4.5 / 5 sterre Gemiddelde kliënt Ranking. 3.5 / 5 StarsMust lees Boek Lys vir Options Handelaars Ek was nog altyd lief vir om te lees. Ek lees elke dag en nag en gedoen het sedert ek 'n kind was. My ma was 'n ywerige leser. Ek skryf omdat sy haar vermoë om te lees op die ouderdom van 88. Vandag is sy luister na boeke op CD's verloor het, soos haar begeerte om te weet en te leer is nog baie sterk. Dit begeerte is dieselfde begeerte enige handelaar moet sy of haar kennis te verbeter met betrekking tot die wêreld van Wall Street. Toe ek begin my lys van moet-lees boeke saam te stel, was ek verbaas, besef hoe lank hierdie lys is om te groei. Maar ek kan dit nie aanvaar 'n onvolledige lys. Verlaat af net een van hierdie werke is onaanvaarbaar, want ek weet hoe waardevol die kennis wat verkry word uit elkeen van hulle is nog steeds. As daar 'n silwer draad in die lys, dink ek dat dit wentel om sosio-ekonomiese geskiedenis as dit betrekking het op aandelemark. 1. Die Lewe en Legende van E. H. Harriman deur Maury Klein. Dit is 'n ongelooflike storie oor 'n wonderlike lewe van die man wat die Union Pacific spoorweg gemaak. wat dit vandag is. 2. Donker Genius van Wall Street deur Edward Renehan, Jr. Die bio van my gunsteling handelaar van alle tye, die onvergelykbare Jay Gould. As Gould vandag is die handel, sou sy hedge fund Wall Street heers. 3. Die A B C van Stock Spekulasie deur SA Nelson. Dit is 'n moet-eie dat ek 'n jaar weer te lees ten minste een keer. Gepubliseer in 1903, die boek bewys dat die menslike natuur is konstant soos per handel. 4. Barug: My eie storie deur Bernard Baruch. Dit is die uiteindelike outobiografie van een van die groot aandelemark beleggers van alle tye. 5. Die Groot ineenstorting van 1929 deur John Kenneth Galbraith. Lees dit en dit nooit vergeet nie. 6. Die Dag van die borrel bars deur Gordon Thomas en Max Morgan-Witts. Die sosiale geskiedenis van die debakel van 1929 en die nasleep daarvan. 7. oor die gode: die merkwaardige verhaal van Risk deur Peter Bernstein. Die geskiedenis van risikobestuur vanaf die begin tot vandag. 8. Die ouderdom van goud deur H. W. Brands. Die verhaal van die Kalifornië goudstormloop en die uitwerking daarvan op die ontwikkeling van ons land. Heck, net lees enige geskiedenis boek deur Brands. 9. Titan Die lewe van John D. Rockefeller, sr deur Ron Chernow. Die man agter die ontstaan ​​van die wêreld van die olie besigheid. 10. Die prys: Die Epic Quest for Oil, geld en mag deur Daniel Yergin. Begin jou olie besigheid studie met hierdie klassieke. 11. Geheime van die tempel: Hoe die Federale Reserweraad loop die Land deur William Greider. Begin jou studie van probeer om oom Ben en sy voorgangers onder lees dit nou-22-jaar-oue klassieke. 12. Een Up op Wall Street deur Peter Lynch. Lees dit en dan gaan skop sommige bande. 13. Die Geld spel deur Adam Smith. 'N moet-lees klassieke van die 1960's go-go jaar. 14. Tegniese ontleding van die finansiële markte deur John Murphy. 'N moet-eie en moet-lees op TA. 15. Opsies as 'n strategiese belegging deur Larry McMillan. Die uiteindelike moet-lees vir alle opsies handelaars. Ek weet hierdie lys is omvangryk, en dit kan baie langer gewees het. Lees Gould en Harriman, kom jy weg met die gevoel en wete dat die spoorweë van die laat 1800's parallel dié van die internet vandag. Galbraith en Thomas / Witts verf die beeld van die oorspronklike borrel van alle tye, wat dit moontlik maak vir jou om te verstaan ​​hoe die reguleerders van die mark blaas dit net 'n half-dekade gelede, toe laat vir kaal kortsluiting. Thomas / Witts beeld die atmosfeer van die ongeluk en die nasleep van die ongeluk eerder beleef. Bernstein op die geskiedenis van risiko is net fenomenaal. Yergin naels olie, net soos die Chernows bio van J. D. Rockefeller. Brands boek oor die goudstormloop is die beste werk wat ek gelees het oor die onderwerp. Die Tempel hou nog steeds goed vandag, veral met die Fed in die nuus byna daagliks. Adam Smith is beide skreeusnaakse asook sinies briljante as hy beskryf die nifty 50 era, vol met hul eie aandelemark fiasko. Ten slotte, McMillans opsies boeke is Bybelse verwysing na jou opsies kennis en opvoeding. Ek lees sy eerste boek oor opsies 30 jaar gelede. Die boek is vandag net so relevant soos destyds. Hopelik sal jy lees, leer en geniet dit as ek. OptionsProfits gevolg kan word op Twitter by Twitter / OptionsProfitsMy Top Tien Opsie Boek Picks Ek het baie handelaars vra my vir my top opsie boek optel oor die jare so ek het gedink dit sou 'n groot blog onderwerp wees het. In my reis deur die lees van honderde van handel boeke dit is my gunsteling 10 wat my die meeste in my opsie onderwys gebaat het oor die jare. Ek opgetel boeke wat nie jou intelligensie sal beledig deur te basiese of smelt jou brein met meer as complexitygt Ek dink hierdie opsie boeke is net reg. (Ek het nog vele meer wat my verveeld tot trane, of dat jy kan sê die skrywer was 'n skrywer nie 'n werklike opsie handelaar met meer as soek die realiteite van opsie handel). Na soek deur my huis biblioteek dit is my top 10 optel. Wys my jou opsies Ek het hierdie boek vir die voorraad handelaar probeer om oor die oorgang van die handel aandele opsies so glad as moontlik te maak. Die opsie lesse ingebed in 'n storie vertelling op 'n sosiale media platform. Dit is 'n goeie plek om te begin leer opsie prysstrukture en opsie-strategieë. Get Rich Met Options Terwyl die uitgewer verkies 'n aggressiewe titel vir hierdie boek dit uit te lê vier goeie opsie handel strategieë. Verkoop sit op aandele wat jy wil besit teen laer pryse in elk geval, opsie krediet versprei, verkoop gedek oproepe na inkomste op lang termyn Holdings skep, en my persoonlike gunsteling: diep-in-die-geld call opsies. Baie min ooit die krag van die koop van 'n diep-in-die-geld call opsies waar jy die volle onderstebo van 'n voorraad te beheer vir minder risiko en met veel minder kapitaal te bespreek. Die Bybel van opsie-strategieë Dit is die ensiklopedie van opsie-strategieë. Jy kry 'n beskrywing van elke strategie saam met spesifieke statistieke vir elke een en die stappe in die skep van dit, die rasionaal om dit te verhandel, al is dit net debiet - of kredietkaart, die effek van die tyd verval op die strategie, gepaste tydperk, die kies van die reg aandele en opsies, risikoprofiel, die Grieke, die voor - en nadele en hoe om die beste te verlaat die handel. Hierdie boek is bedoel as 'n verwysing boek, maar ek lees dit deur voor tot agter. Handelsvoorraad Options Volledige omgekeerde van die bogenoemde boek, dit is soos die Cliff8217s Notes van komplekse handel strategieë. Die skrywer wys hoe hy gebruik werklike opsie ambagte vir groot winste en ook 'ambagte wat kleiner verliese was. Hy vergemaklik vele strategieë hulle verstaanbaar veral speel lank droes te maak en aan weerskante deur verdienste deur weddenskappe op werklike post verdienste wisselvalligheid wat groter is as die wisselvalligheid wat geprys in die opsies deur Vega. Handel oor korporatiewe verdienste Dit is 'n groot boek oor hoe om die beste spel hou deur verdienste aankondiging deur die gebruik van opsies in plaas van voorraad. Die opsie Handelaars Hedge Fund Hierdie boek wys die leser hoe om 'n werklike hedge fund bedryf vir wins met behulp van opsies om inkomste te genereer baie soos 'n versekeringsmaatskappy nie deur die verkoop van polisse. Groot analogie en interessante perspektief. Genereer Duisende in kontant op jou aandele voor die koop of verkoop van hulle Hierdie boek is enig in sy soort in die verduideliking van hoe om inkomste te genereer in die verkoop van opsies en ook hoe om voortdurend opgevolg opsie speel deur die aanpassing van posisies deur die verkoop van nuwe opsies om die huidige Holdings verreken. Dit is 'n ander perspektief en 'n interessante lees. Opsies Trading: Die verborge Reality Hierdie boek is soos om die rooi pil en toetrede tot opsie matriks maar jy gereed is om dit te verstaan ​​deur die opsie Grieke om dit ten volle te waardeer ten volle begryp word. Die skoonheid van hierdie boek is hoe hy verduidelik die parallel risiko struktuur van opsies wat die meeste nooit begryp. Een voorbeeld is dat die verkoop van 'n bedekte oproep en verkoop van 'n naakte put is feitlik dieselfde ding. In beide speel kry jy 'n klein premie vir die neem van die hele daalrisiko in die voorraad. Kort Spider Vaartvermindering: 'n wenkombinasie Hierdie boek is 'n goeie voorbeeld van 'n eenvoudige robuuste handel strategie wat wen in die lang termyn deur die verkoop van premie op beide die kort - en kante van 'n handelsmerk en laat die doeltreffendheid van geïmpliseerde wisselvalligheid werk in die opsie verkopers guns. Hierdie boek toon die historiese langtermyn dubbelsyfer opbrengste. Maar helaas is dit nie Heilige Graal is dit 'n winsgewende stelsel wanneer werklike wisselvalligheid is nie meer as twee keer geïmpliseer wisselvalligheid en terwyl die SPY ETF het stadiger beweeg op 'n persentasie basis in die meeste markte omgewings tydens hoër markonbestendigheid hierdie stelsel sal verloor en met geen wat effektief is soos die verliese kon aansienlike soos Swart Maandag 1987, die val van 2008, en die dag van die 2010 flits ongeluk wees. TOCK OPSIE ek eintlik skryf die vore om hierdie boek. Dit is 'n groot inleiding oor hoe om opsie premie verkoop vir wins deur die gebruik van kort droes en die bestuur van die posisie as dit beweeg teen jou. Dit is 'n groot primer vir diegene wat wil om 'n hoë waarskynlikheid wen opsie verkoper wees.


No comments:

Post a Comment